I will never stop

Så mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu, det mesta handlar om mitt jobb. Hoppas att jag får ett ordentligt svar snart, så att jag kan ställa in mig på att vara där jag ska vara liksom. För det är mycket som står på spel och jag vill lägga alla kort rätt. Mitt förhållande med A blir lidande av allt det här och vi vill ju så gärna få det att fungera så lätt som möjligt. Kan säga er att det är tufft att bara ses på helgerna och när jag går av mitt skift så går han på sitt. Om vi har tur så kan vi ta en cigg tillsammans däremellan..

Helgen har spenderats med "avslutningsmiddag" efter dessa 10 veckor med PT. Vi var ute och åt och så korade (haha) de vinnaren som fick en Londonresa. Det var en snubbe som heter Rickard som vann, han hade totalt gått ner 15.8 kg! helt sjukt duktigt. Jag kom 2:a, blev hur nöjd som helst då jag inte ville ha resan till London (skulle ha gett bort den om jag vann), kan ju inte åka pga flygrädslan...
resten av helgen har jag spenderat i Strängnäs (som vanligt ;)). Filmtittande och vila. Min mage har vart kaos (TOTALT KAOS) men nu börjar den må bra igen. Var föressten hos gyn i Torsdags, det var inget fel på mig mer än att han kunde se att jag äter och dricker dåligt genom ett pissprov. Han undrade tillomed om jag hade legat hemma i magsjuka... Blev lite besviken då jag tycker att jag äter som en häst, men de förklarar även mina snefyllor den senaste tiden.. usch. Jag kan inte dricka längre.

Det enda som går åt rätt håll är träningen <3
Idag var första gången jag lyfte vikter bland alla gymmonster helt själv och jag är nöjd med de jag presterade! Körde ben och tänkte på allt som Anna har lärt mig.. :)

Avslutar detta inlägg med följande;
Andreas, du är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0