Arg, ledsen, besviken

Jävla skit.
Min panikångest har kommit tillbaka.
Jag slutade äta mina tabletter i September förra året och det har gått hyffsat bra sedan dess. I helgen kom den tillbaka PANG BOM SMACK right in the face, starkare än någonsin. HELVETE. Vad har jag gjort för att förtjäna det här?! Akut in på sjukhus, piller hit och dit, remiss till vårdcentralen, ännu mera piller och dessutom så blev jag sjukskriven.
Allt jag har gjort de senaste dagarna är att sova, ligga kvar i sängen, glo på tv och sova lite till.
Jag orkar inte med den här karusellen igen. Den är förjävla jobbig och jag har en lång jävla uppförsbacke att ta mig upp för. Lagom till sommaren. Till semestern. Då jag äntligen skulle få slappna av... :'(
Det går inte att beskriva hur jävla ledsen jag är över det här... alltså. Allt är åt helvete. Jag har inte känt något på 2 dagar nu och så tog jag en kaffe nu ikväll, så var den tillbaka. INGET MERA JÄVLA KAFFE, INGA JÄVLA CIGG OCH INGEN ALKOHOL. Hurfan ska jag ens våga röra en öl igen?! Jag som ska på festival om 2 veckor och allt... besvikelsen är total....

Kommentarer
Postat av: finna

Gumman! <3 Hoppas att du snart mår bättre!!!

2012-06-07 @ 23:42:30
URL: http://finna.it
Postat av: Sandra

Ta hand om dig!

Kram

2012-06-13 @ 18:11:47
URL: http://Sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0